Beleid bij Lowland Miniatures
Omdat wij het belangrijk vinden
Voor een moderne online winkel is eerlijkheid het beste beleid. Daarom hebben we het meest genereuze en transparante winkelbeleid voor onze klanten ontwikkeld. Lees verder voor meer informatie en aarzel niet om contact op te nemen als u vragen heeft!​
Verzendbeleid
Wat je hoort te weten
Omdat wij een klein bedrijf zijn met slechts enkele pakketten op maandbasis, kijken wij per pakket wat het beste past bij de bezorging op die dag. Dit betekent dat je pakketje niet altijd door dezelfde pakketdienst wordt afgeleverd.
Omdat wij het milieu belangrijk vinden, worden de verpakkingsmaterialen zoveel mogelijk hergebruikt.
Ons retourbeleid
De kleine letters
Herroepingsrecht toelichten.
Plaats de volgende informatie op een aparte retourpagina op je webshop:
“U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via jw@lowlandminiatures.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”
Garantiebij Lowland Miniatures
Ons beleid
Wij zullen altijd ons best doen om u een kwalitatief hoogstaand product te sturen. Mocht dit pakket beschadigd aankomen, of ontbreekt er misschien iets, of veel? Neem dan direct contact met ons op, dan maken wij het op onze kosten en in goed overleg goed.
Klachtenregeling
"Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar jw@lowlandminiatures.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."